Gerak-gerak

Lagu

Tuesday 8 August 2017

Adik Aku, Isteri Dia




Assalamualaikum semua. Tengah buat apa tu? Haaa. Harini sis rajin sedikit. Well, kerja pun tidaklah banyak sangat. Jadi sis pun ambiklah seminit dua untuk update entry ni.

Okay. Untuk makluman semua, pertengahan Julai haritu, 15 Julai 2017, adik perempuan saya selamat bergelar seorang isteri. Dah tukar status uollss. Dari cik ke puan. Tinggal laa haku sendiri memegang cik di usia sebegini. Muahahaha. Lek luuu. Muda masih kaan? *wink*

Alhamdulillah alhamdulillah. Dengan dua kali lafaz, Puan Irma selamat menjadi isteri kepada Incik Mohd Evendy. Doaku, moga masjid yang dibina ni sentiasa dalam rahmat dan jagaan Allah. Moga kekal bahagia sampai ke syurga.

Seperti biasalah. Sis ni rajin update kalau bergambar sahaja. Maklumlah otak sudah tepu mahu bermadah. Muehehe. So, selamat menjamu mata ๐Ÿ˜‰๐Ÿ’—๐Ÿ’“


Majlis belah perempuan ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ


  

 

 

 

 





Outdoor Photoshoot ๐Ÿ“ท๐Ÿ“ท๐Ÿ“ท



 

 

 





Koleksi Pakaian Pengantin ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜








Because Family is Everything ๐Ÿ‘ช๐Ÿ‘ช๐Ÿ‘ช


      

  

  

 



Sebelah kiri gambar bawah ni, kawan SK adik saya dan sebelah kanan, gambar kawan saya.
(Ramai lagi kawan adik saya datang. And kawan saya jugak, Rosdiana dan suami; Putri dan tunang)
Trimasss for coming dearest friends ๐Ÿ˜‰

             







 Majlis Belah Lelaki ๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ‘ฆ


  

  









P/s: Mereka mereka di luar sana. Sila ambil perhatian. Tiada apa yang perlu disedihkan bila adik kahwin dahulu. Benda baik kan. Buat apa tangguh. Yang sibuk tanya saya bila tu, jangan risau. Ada jodoh tak ke mana. Nanti saya 'sebar' kad undangan k. Jangan ndak datang pulak. Hmm ataupun, kalian mahu tolong carikk? ๐Ÿ˜™

xoxo


4.01 pm



No comments:

Post a Comment